niedziela, 23 października 2011

Odcinek 19

Odcinek 19
(…) podszedł do mnie basista i przytulił się do moich pleców czym mnie zdziwił ale czego ja się dziwie on nie ma wątpliwości co do swoich uczuć to ja je mam odkąd wiem o Kitty a teraz jeszcze ten jego pocałunek z Kimiko. Musze sobie to poukładać na spokojnie.
- wiem że nie wybaczysz mi tak szybko ale ja będę się starał byś mi wybaczyła i zaufała na nowo (Reita )
- dzięki że mnie rozumiesz ale ja nic nie zdążyłam powiedzieć
- nie musiałaś wyczułem jak zesztywniałaś jak cię objąłem (Reita)
- a ja już myślałam że czytasz w myślach
- chciałbym ale nie potrafię ……….. chce ci wszystko wytłumaczyć (Reita)
- nie musisz słyszałam wszystko i nie tylko ja
- ale to ona mnie pocałowała pierwsza (Reita)
- to już jest nie ważne, nie spodziewałam się po niej tyle złego
- pewnie nikt się tego nie spodziewał (Reita)
- Rei powiedz mi co naprawdę do mnie czujesz ??
- Kocham cię i obiecuje że już nigdy nie skrzywdzę (Reita)
- nie obiecuj tylko tak rób żebym nie cierpiała ale muszę sobie wszystko przemyśleć na spokojnie
- dobrze, dam ci tyle czasu ile zechcesz i uszanuje każdą twoja decyzje (Reita)
- ma prośbę porozmawiaj z Kitty
- o czym ?? (Reita)
- ona myśli że się na nią gniewasz że uciekła
- jasne pogadam z nią ……………..to co idziemy do reszty ?? (Reita)
- tak mogę się założyć że stoją pod drzwiami i nas podsłuchują (otworzyłam drzwi)
- Ruki nie rób hałasu bo nic nie słyszę (Aoi)
- przesuń się wiercić bo mi zasłaniasz (Ruki)
- a co ty chcesz zobaczyć??
- czy aby basista nie próbuje cię wykorzystać (Ruki)
- R-uki, R-uki!!!!!!! (Aoi ze strachem w głosie )
- nie drzyj się bo nas usłyszą (Ruki a Kai pod ścianą dławił się śmiechem )
- a nie mówiłam że podsłuchują
- zwracam honor (Reita)
- a hah już sobie pogadaliście (Ruki)
- tak, a ty co robiłeś ??
- właśnie szedłem do siebie (Ruki)
- Ruki !!!!!!!!! takie kity to wciskaj rodzicom a nie mi
- przepraszamy (Ruki z Aoiem )
- jak dzieci
Kai w tym czasie przepraszał dyrektora hotelu za swoje zachowanie. A Kitty w raz Uru i Ami chodzili sobie po parku.
- wujku? (Kitty)
- tak ? (Uruha)
- kiedy pójdziemy na lody ?? (Kitty)
- zaraz (Uruha)
- mówiłeś tak pięć minut temu ………….a mnie już bolą nóżki (Kitty)
- właśnie obiecałeś nam lody (Ami)
- ah baby (Uruha)
- słucham ?? (Ami)
- nie nic idziemy …………….. o tam jest lodziarnia (Uruha kierując się w kierunku lodziarni)
- jakie chcesz ?? (Ami do Kitty wchodząc do lodziarni)
- duże ciociu (Kitty )
- a jaki smak ?? (Uruha)
- ten ……….ten ………….ten …………….i może jeszcze ten i ten (Kitty)
- a brzuszek cię nie będzie bolał ?? (Uruha)
- nie a dlaczemu ?? (Kitty)
- tak się tylko pytam (Uruha płacąc z zamówienie i idąc w kierunku stolika)
- wujku a kiedy tobie i cioci bocian przyniesie dziecko ?? (Kitty)
- a dlaczego pytasz ?? (Ami)
- bo mi samej się nudzi (Kitty)
- wiesz jeszcze nie napisaliśmy listu do bociana (Uruha)
- ale do bociana się nie pisze listów ……………taki duży a nie wie (Kitty)
- to co się robi ?? bo wiesz wujek jest zacofany (Ami)
- no jak to co piecze się ciasteczka i wiesza na klamce od okna by bocian wiedział gdzie ma przynieś dziecko (Kitty)
- jakbym słuchał Aoia (Uruha mrucząc pod nosem )
- cicho bądź to tylko dziecko (Ami)
- spokojnie …………ale jak panie zjadły to wracamy do hotelu (Uruha)
- ale już ?? (Kitty)
- tak bo potem mamy próbę (Druha)
- aha no cóż takie życie (Kitty )
Mała założyła okulary przeciw słoneczne Ami na nos i kierowała się do wyjścia, a dwójka dorosłych rozbawiona wyszła zaraz za nią i łapiąc ją za rączki kierowali się do miejsca ich tymczasowego zamieszkanie. Na miejscu udali się do pokoju Reity by odprowadzić małą, ale gdy tylko otworzyli drzwi o mało nie padli …………….
CDN





P.S. Przepraszam że taki krótki ale chwilowo na nic dłuższego nie mam pomysłu

4 komentarze:

  1. Szkada, że takie krótkie jednak fajnie, że coś dodałaś. Mam nadzieję, że niedługo wena do Ciebie wróci bo jestem strasznie ciekawa co takiego dzieje sie w tym pokoju :)
    U mnie nn zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właaaśnie, co takiego w tym pokoju... : D Przepraszam, że dopiero teraz, ale nie pamietam, kiedy ostatnio na bloga zajrzałam xd

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie NN, zapraszam
    s-n.xx.pl
    (założyłam alias ^.^)

    OdpowiedzUsuń